недеља, 10. октобар 2010.

Homoseksualci i pederi

Od juče se stidim!!! Toliku bruku i sramotu zaista ne mogu da podnesem. Volim svoju zemlju, ali me to ne sprečava da kažem kako živim u jednoj usranoj državi. Još 2001. godine, kad je bio prvi pokušaj šetnje Parade ponosa, celu noć nisam mogla da spavam od scene kad mladić sa izrazom lica od kojeg vam se u trenutku sledi krv u venama, šutira devojku u glavu, a onda je hvata za kosu i udara njenom obamrlom glavom o ivičnjak. Krvi na sve strane. Te scene ni danas ne mogu da se oslobodim, kao da je noćna mora i usred bela dana. Možda je još potresnija slika iz 2006, kad mladić koga su dotle šutirali, ustaje i lepo se vidi kako je sa krvlju ispljunuo i nekoliko zuba.

Pred najavljenu Paradu pročitala sam odličan tekst, a potom je na istom Mahlat blogu sledio i drugi, kao reakcija na komentare za prvi. Poslednji iz serijala takođe je verna slika stanja stvari, s tim što su meni najviše smetala deca koja se sramotno koriste u propagandne svrhe. Ako su porodične vrednosti da odmalena naučiš da mrziš - mene su stvarno pogrešno vaspitali. O raznoraznim grupama na fejsu koje žale što se pare troše na 5.000 policajaca a ne na 5.000 gladne dece, neću ni da polemišem. Toliko licemerja s tako malim povodom, prava na različitost, to se teško vari.
Moja iskustva sa homoseksualcima nisu baš prijatna, ali - kako ću da se borim za svoja prava ako ih ne omogućavam drugima? U tome je kvaka. Davne 1989. dobila sam lepe batine od jedne lezbijke. Nažalost, bile smo same u stanu u Rijeci, a ona od mene i veća i jača. Kad sam dobila prvi udarac pomislila sam da će možda sve biti lakše ako budem pomirljiva, ali... ni to nije pomoglo, probudio se u meni onaj srpski inat pa sam je žvajznula. Tukla sam se nebrojeno puta u životu, ali nisam imala goru tuču od ove. Vratila sam se u Beograd u potpunom šoku i sa ranama na nogama što od udaraca što od kaiša koji je pljuskao po meni. Imala sam i slučajeve pokušaja poljupca i milovanja od raznih žena i devojaka, a jednom sam u gradskom autobusu više od četiri stanice trpela torturu pipkanja po debelom mesu. Nikakav mi problem nije da se posvađam, pa ni da se pobijem, ali bila sam s detetom, još mi je sveže bilo iskustvo iz Rijeke... Izašla sam sa srednjim sinom dve stanice ranije i stresla se. Imam i drugaricu koja je lezbijka, stvarno dobru drugaricu. Mislim da je jedno srce od čoveka, a njene sklonosti su njena stvar. Nikoga od nas njima ne opterećuje, ako se ne računa što se drži za ruku s devojkom u svom stanu a pred društvom.
Nevezano s ličnim neprijatnim iskustvima, branim njihovo pravo da budu drugačiji. Memedović je imao odličnu emisiju na RTS-u o čoveku koji se bori za dostojanstveniji život medveda, a sam je preživeo napad medveda koji je ostavio trajne posledice!
Imam i posredna iskustva. Drug sa fakulteta, doduše ne sa moje grupe, svetske književnosti, ali je bila vrlo srodna grupa pa smo se družili, takođe je homoseksualac. Stanovao je blizu fakulteta, u samom centru, u ogromnom stanu u kome je bio sam. Imali su kuću na moru u kojoj su njegovi roditelji bili skoro cele godine. Dođu u Beograd samo u julu i avgustu, eventualno za slavu, Svetog Nikolu, pa ostanu da provedu i novogodišnje i božićne praznike. On je u taj svoj stan primao raznorazne momke koji su ga iskorišćavali, neretko je dolazio sa nadutim okom, znači da je bio i tučen... i tako. Bio je lep momak, ali nekako ženski lep. Ne znam da li je bio ćosav, ali je tako delovao, na tenu i trepavicama pozavidela bi mu svaka devojka. Sredinom devedesetih prodao je sve što ima kad su mu poumirali roditelji, i otišao je u London. Nadam se da tamo lepo živi. I zavidim mu, iako znam da je zaslužio da mu bude mnogo bolje - obrazovan je, lepo vaspitan, vredan, dobar, pametan... zašto da se ovde zlopati ako mu je priroda nametnula nešto drugo od onog što je "normalno".
Pederastije i lezbijstva oduvek je bilo, i biće. Postoje čak i kod životinja, što je inače glavni argument onih koji zagovaraju "život je na našoj strani". Egzistiraju dve teorije o tome kakve je prirode sklonost ka istom polu. Po jednoj, to je stvar vaspitanja i okolnosti, a po drugoj - rodiš se takav. Ja zagovaram ovu drugu teoriju, jer bi, ako bi prva bila tačna, onda stvarno ovi nasilnici koji danas divljaju po Beogradu imali pravo. A nemaju.
Još dve stvari užasno mi smetaju u vezi sa Paradom ponosa i izveštavanjem medija - Crkva i "navijači". Ako Crkva stvarno voli svakog bližnjeg svog, zar ne može da prihvati i božja stvorenja koja su drugačija? Podseća me na Amerikance koji uvode "demokratiju" bombama. Ko je Crkvi dao za pravo da uvek budu u pravu? Na jednoj strani ima Pahomija, kojeg brani, i te kako brani, a em je pedofil em je homoseksualac, a na drugoj "tumači božje slovo i hoće da privede poznanju božje promisli ljude koji su grešni". Mi im dajemo to pravo svojom glupošću i ravnodušnošću, i fortaju nas kao mlade majmune, kud god hoće. Sram vas bilo, gospodo sveštenici! Ono što vi zagovarate nije hrišćanstvo. Ako neko pljuje na boga, ako on uopšte i postoji, onda ste to vi!
A što se navijača tiče, lično sam uvređena. Sebe smatram za navijačicu, a stalno mi na TV-u poturaju neku bagru nazivajući ih isto kao i mene. Njih treba pohapsiti što se uopšte usuđuju da nose obeležja bilo kog sportskog kluba, veze sa sportom nemaju. Otkad je navijač onaj koji ruši sve pred sobom? Valjda treba da bude na utakmici i navija? Huligani su jedno, a navijači drugo, molim lepo. I Tadić je navijao za Srbiju, pa ga niko ne naziva huliganom.
Dođosmo do toga da u Srbiji (kao i svuda) postoje homoseksualci, ali ovde je valjda najviše pedera. Ovi koji paradiraju su homoseksualci, a ovi što ih sprečavaju u tome - pravi su pederi! Kažu da manjina (homoseksualci) maltretira većinu. Šta je logičan zaključak? Da je Srbija zemlja pedera!
Devedesetih je vrlo popularan bio vic o momku koji želi da bude moderan. Kaže on svom drugu:
- Znaš li ti da sam ja homoseksualac?
- A šta ti je to?
- Ih, ništa ne znaš. Volim muškarce.
- A, to. Pa je l' voliš lepe i skupe stvari?
- Baš me briga za njih.
- A je l' slušaš Šer?
- Više volim narodnu muziku.
- A je l' imaš Versace odelo?
- Jok.
- Slušaj, brate, nisi ti nikakav homoseksualac, ti si jedan običan peder.


Legende za fotke:
1. Đani Versaće (modni čarobnjak)
2. Oskar Vajld (ko ne voli "Sliku Dorijana Greja"?)
3. Eleonora Ruzvelt (nevezano s tim što je bila udata i imala decu, ostala su pisma koja je razmenjivala s dugogodišnjom ljubavnicom)
4. Greta Garbo (imala je iskustva i s muškarcima i sa ženama, ali je intimnim prijateljima rekla kako ipak više voli - žene)
5. Marsel Prust (književni genije)

Oni su samo neki od HOMOSEKSUALACA bez kojih bi svet bio mnogo siromašniji!

16 коментара:

  1. Ma meni je muka od svih ovih idiota na planeti! I kud da vecina zapadne bas nas na Balkanu :(

    ОдговориИзбриши
  2. Imam utisak da su se kod nas zapatile sve same ostrašćene budale.

    ОдговориИзбриши
  3. e, upravo nekako izbrisah komentar umesto da ga posaljem...! izes posao...

    htedoh da kazem: prvo: ameri priznaju i sami da je vise od 60% njihove gej populacije - homoseksualno iz socijalnih razloga....! shvatas li sta to znaci ?
    drugo: ovo je samo agresivna eksplozija na nasu politicku i ekonomsku situaciju - a najmanje ima veze sa homoseksualcima !
    huliganskim grupama se manipulise - isto kao i homoseksualcima koji su ponosni sto su napravili tu paradu po tudjem diktatu !
    sledece: mnogo me iritira sto svi ovde sada reaguju na ovo sto se danas desilo sa zgrazavanjem, a niko i nikako ne reaguje na nasu ekonomsku i politicku situaciju... znas i sama koliko blogova ima koji se bave ozbiljnijim temama... i kakvi su komentari na ozbiljnije teme - nema ih !
    zar nije cudno sto niko nista nece da podrzi i promeni, a kada situacija agresivno eksplodira - e onda su svi zgrozeni...
    dvostruki standardi ?

    ОдговориИзбриши
  4. Strašno je sve to što si napisala. Slično doživljavam svo to nasilje i stvarno mi je stalo i pokušavam da se borim svim svojim sredstvima i moćima, pre svega za toleranciju i nenasilje, za prihvatanje drugačijeg mišljenja i stava, protiv svake vrste žigosanja. Ja sam sticajem okolnosti, od rane mladosti, poznavala ljude drugačije seksualane orijentacije i moram da kažem da su svi bili kao tvoj kolega, pametni, obrazovani, vredni, sposobni i duboko u sebi usamljeni. Ne bih dalje, raspisaću se, ovo je ipak komentar, strašno mi je zbog svega što se desilo danas, strašno mi je zbog dece sa kojom imam kontakt a koja hladno kažu - treba ubiti te pederčine, a nemaju pojma o čemu pričaju. Obrazovanje je jedini put, jedino svetlo, koje ja vidim.

    ОдговориИзбриши
  5. Nedođija, nije tačno da se ne reaguje, ali pod reakcijom podrazumevam i negodovanje i protest i konkretnu akciju. To što nema konkretne akcije povodom katastrofične ekonomske situacije samo znači da nema osmišljenog plana, pa sve ostaje na nivou negodovanja. Evo, i izjave Đilasa u kojima indirektno optužuje organizatore Parade govore u prilog tome koji dvoličnjaci upravljaju ovom zemljom. Ali, on ima uz sebe medije, ima novac... ispašće još da smo glupi i gluvi pa nismo čuli i nismo dobro shvatili ono što smo čuli.
    Nije gej populacija paradirala zato što ih je organizovao neko spolja. Možda su im dali podstrek, nije teško žabu u vodu naterati. Ali, šta smeta? Jednostavno, različiti su. Dokle god ne ugrožavaju nikog, imaju sva prava. Mnogo više me ugrožavaju huligani koji su naneli veliku materijalnu štetu koja će se nadoknaditi parama koje građani, odnosno svi mi, plaćaju u vidu poreza, a o ranama koje su zadali ugledu ovog društva... to je posebna priča. Stvarno me je sramota!
    Amarilis, šta ja slušam na poslu... zgrozila bi se. I kao da se utrkuju ko bi više mučio te "pederčine". Radi se o odraslim, ozbiljnim ljudima. Ne smem ni da pomislim šta pričaju svojoj deci kod kuće.

    ОдговориИзбриши
  6. Suviše pristrasan tekst. Nažalost sagledane su stvari samo iz jednog ugla. Iskreno, volim objektivnost. U redu je sve to što stoji u tekstu ali....

    ОдговориИзбриши
  7. Kao ovi ''ekstremni'' levičari sa B92. Gori su nego Pink.

    ОдговориИзбриши
  8. Pisala sam iz ličnog ugla, ovo je blog.
    B92 je stvarno gori od Pinka, jer ovaj ružičasti bar nije licemeran. A B92 sve više liči na policajca.
    Zna se kakva je kod nas policija - nikoga ne štiti, a lomi kosti sve u šesnaest. Kome stigne i kome može.

    ОдговориИзбриши
  9. Mičeli, zaboravila sam da ti poželim dobrodošlicu. Dobro došao!
    I pogledaj ovaj post, o istoj je temi, ali drugačiji (stvarno fantastičan): http://nasdvoje2.blogspot.com/2010/10/vatra-i-dim.html

    ОдговориИзбриши
  10. Oh, Bože dragi. Ja sam videla samo vest o početku (ne živim u Srbiji, otud moja neobaveštenost), i pomisih, konačno policija radi svoj posao, međutim, sudeći prema ovom vašem tekstu, izgleda da je Srbija IPAK samo jedna zemlja puna homofoba. Svaka čast na tekstu i razmišljanju, a pogotovu na rečenici "kako ću da se borim za svoja prava ako ih ne omogućavam drugima?". Kad bi to ovi divlji neandertalci "patriJote i branitelji tradicionalnih vrednosti" shvatili svet bi bio mnogo bolje mesto za življenje...

    SJA

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala na dobrodošlici, postovi su vam zanimljivi.
    A ovaj mi se nekako ne dopada... Šta je sledeće? Parada zoofila? Pedofila, nekrofila?
    Što se mene tiče neke država proglasi opštu anarhiju i sve moguće slobode pa neka se ljudi venčavaju i žive sa konjima i kravama. A zabezeknuta deca neka gledaju to i neka pune svoje sveže isprane mozgove televizijom, fejsbukom, i ostalim medijima. Demokratija se ne ostvaruje anarhijom.

    ОдговориИзбриши
  12. Naravno da se demokratija ne ostvaruje anarhijom, ali ni zabranama. Jedina anarhija bilo je divljanje po gradu.
    Zoofili, nekrofili i pedofili nisu u kategoriji homoseksualaca.

    ОдговориИзбриши
  13. Ja bih rado postavila pitanje g. Mičeliju... Kakve veze imaju zoofili, pedofili i nekrofili sa homoseksualizmom? Takođe bih volela da ga pitam da li mu je poznata činjenica da ima već jedno desetak godina od kako je homoseksualizam skinut s liste BOLESTI Svetske zdravstvene organizacije.

    A oni što su divljali po Beogradu nisu čak ni anarhisti. To bii bila uvreda za anarhiste. To su obični divljaci, sirovine bez premca. Takođe bih primetila da latentni homoseksualizam i homofobija imaju dosta veze jedno s drugim...

    No, g. Mičeliju se nije dopalo vaše razmišljanje, Miljo. Verovatno bi mu se više dopalo da ste pisali rečnikom jednog Obraza ili 1389. i da ste ponegde ubacili ono B koje razlikuje prave i istinske srBske patriJote od stranih plaćenika vajkajući se nad crnom sudbinom tradicionalne porodice koja nestaje...

    Sad mi definitivno fali onaj bljak smajli.

    ОдговориИзбриши
  14. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  15. Tekst mi se nje dopao jer nije objektivan. Ne bi mi se dopao ni tekst Obraza jer verovatno ni on ne bi bio objektivan.
    Homofobija i prikriveni homoseksualizam imaju dodirnih tačaka i to je tačno ali ja nisam homofobičan, ne mrzim nekoga samo zato što je drugačiji. Protivim se širenju uticaja na javnim mestima pa bili to gejevi ili neka druga skupina jeretika. Mrzim da mi neko širi i nameće svoje stavove i to javno u centru grada. Seks je izmišljen pre 4 milijarde godina i od tada pa do dana današnjeg važe neka opšta pravila koja poštuju biljke, gljive, životinje i 90 posto ljudi. Onih 10 posto koji odstupaju od toga nisu bolesni ali imaju poremećaj seksualnosti i to ne treba propagirati kao nešto zdravo. Uzrok je najčešće kombinacija genetske predispozicije i faktora sredine. Od tih sredinskih faktora rekao bih da je najjači uticaj medija jer se kroz nekakvo paradiranje, igru, ples, veselu atmosferu itd. homoseksualnost predstavlja kao nešto urbano, in, moderno... i naravno mladi ljudi, željni pažnje i prihvatanja okoline, lako mogu da nađu utočište u nekoj gej/lezbo organizaciji. Naravno, uz genetsku predispoziciju (disbalans polnih hormona i neke druge smetnje).
    Što se tiče patriotizma, naravno da bi mi bilo drago da živimo u zdravoj, kulturnoj, lepoj zemlji ali javno nikada nisam to izražavao, naročito ne kroz mržnju, nasilje ili podržavanje istog.
    Zaključak: Protiv paradirajna homoseksualnosti, protiv rušenja, protiv nasilja.
    Homoseksualnost nije isto što i pedofilija, nekrofilia... ali spada u istu kategoriju -poremećaji seksualnosti.

    ОдговориИзбриши
  16. Ne, ne mrzim ja pedere, samo ih nazivam jereticima. Smešni ste, dragi moj Mičel. Drugi put pre nego što oklevećete čitavu jednu društvenu grupu, potrudite se da se obavestite malo više o onome o čemu imate nameru da laprdate: Otiđite na sajt Svetske zdravstvene organizacije i potražite homoseksualizam u bilo kojoj od poremećaja seksualnosti. Sigurna sam da je nećete naći. Homoseksualnost, sama po sebi, nije bolest, i svako ko tvrdi da jeste ili je neobavešten ili jednostavno ne želi da bude obavešten. To što vi ovde pišete jednostavno se može okarakterisati sa dve reči: govor mržnje.

    ОдговориИзбриши