недеља, 28. август 2011.

Ko laže, taj i krade: VIP (Pazite, i vas mogu da pokradu)

Već sam pisala o mobilnom operateru VIP, kako su nesposobni a samo se smeškaju. Žalila sam se kako gubim vreme i nerve s njima, ali ovaj put su malo dublje gurnuli ruku u novčanik. Za moje pojmove, u odnosu na primanja koja imam, zagrabili su duboko, kao lopatom, mada je za njihove pojmove ono što "naplaćuju" (čitaj: kradu) tek sitnica. Sitnica po sitnica, od ko zna koliko hiljada korisnika (tako se sad i reklamiraju), pa će bogami lepo da se nafatiraju. I, što je najgore - ne možeš im ništa izuzev da ih bojkotuješ i da druge sprečiš da ne prave greške koje si sam napravio.

Kad sam pre godinu i po dana tek nameravala da uđem u odnos s VIP-om, privučena njihovom reklamom o performansama telefona i šta ti sve nude (a kao za 1 dinar!), prvo sam najstarijem sinu ponudila da mu preko njih kupim telefon. Na svu sreću, on je pametan momak, odgovorio mi je da "ne veruje ni u šta što košta jedan dinar", pa sam onda telefon i sve što uz njega ide kupila srednjem sinu. Posle dva meseca na red je došao najmlađi, ali smo to morali da uradimo preko mog sestrića. O tome sam već pisala, kako je nesposobnjakovićima iz VIP-a bilo potrebno četiri meseca da moje ime prebace na broj koji sam ionako već plaćala. U međuvremenu je jedan od telefona bio i ukraden, i kako je imao sistem za praćenje, očekivali smo da će bar biti lociran. Naravno - to što reklamiraju nije ono što nude, i od toga nije bilo ništa. "Veze oni nemaju s tim", još se i čude što ih uopšte pitaš za tu uslugu. Ispalo je kao da im tražim alhemičarsku formulu za pravljenje zlata od olova. Još su me i ismejali. Tad još nisam mogla da verujem da oni očekuju samo da plaćaš nešto što ti ne daju, poput onih turističkih radnika što očekuju da pošalješ pare za odmor ali da na odmor ne dođeš, bar ne kod njih. Ispostavilo se da je moj odnos s VIP-om u stvari mazohistička snoška sa svim elementima pornografije.

Taman kad sam mislila da mi preostaje samo da čekam da ugovor istekne i više ih nikad ne vidim niti čujem za njih, eventualno tu i tamo nekog upozorim da nikako ne sklapa ugovor s njima, eto novog iznenađenja - obaveštavaju me da je račun 16.000 za njihove dragocene usluge!!! U prvi mah sam mislila da je greška i da se radi o 6.000, a onda stiže i zvaničan račun, crno na belo, da je reč upravo o petocifrenoj cifri i još piše da je ta usluga od skoro 10.000 koju smatram viškom, usluga za mobilni portal i VAS.

To veče počinje telefonska odiseja s ljudima iz VIP-a. Nazovem servis, naravno javi se vrlo ljubazna devojka koja svima priča istu priču (sigurno se i smeška kao kolege koje viđam na pultovima). Kaže ona meni lepo da smo korisnici nekog Poka Poka servisa i da smo imali 129 poruka. Završimo razgovor, ja s penom na ustima pozovem najmlađeg sina i pitam ga da li je normalan da toliko poruka šalje nekom servisu. On mi kaže da ne šalje i da pojma nema šta je to. Koliko god delovalo nekome naivno, verujem mu. Dete je razumno, a razlog da mu verujem  potvrdio se tokom drugog poziva. Mada se oni predstave na početku svakog razgovora, ime prve devojke nisam zapamtila, ali ovu drugu i sama pitam kako se zove jer obaveštenje na početku lako zaboravite.

Kaže ona meni: "Isidora."

Pitam za prezime, a ona odgovori: "Samo Isidora. Jedina sam Isidora ovde."

Dobro, nek im bude, nemam živaca da ispravljam ono što ih je majka pogrešno naučila. U razgovoru kaže ona meni da proverim s detetom da li je zvalo, ali se vrlo brzo i sama ispravi, pa mi kaže kako naplaćuju i kad oni šalju poruke.

"A kakve su to poruke?" - pitam ja.

Ispade da oni obaveštavaju o muzici, novim igricama... Sve same gluposti.

Pitam je ja a što oni nama šalju te poruke.

"Pa imate tu uslugu kao opciju."

"Ne želim tu opciju. Odmah me sad isključite."

"Dobro, ali i vi posle ovog razgovora na 1553 pošaljite poruku 'STOP KLUB'."

Ne treba ni da pominjem kako sam ovaj put u razgovoru imala blago povišen ton koji se do kraja razgovora gradacijski pojačavao, pa sam ih na kraju razgovora nazvala i lopovima i da je ono što rade zaista neverovatno. Čudno je kako oni na takve reči odgovaraju - sasvim su smireni i kao pokvarena ploča počinju opet da ponavljaju tekst s početka razgovora. Kad ih nešto pitate, ne odgovaraju vam nego počinju priču iz početka. Lepo sam je zamolila da mi ne vređa inteligenciju (na kraju krajeva, ja sam oštećena i imam pravo da se ljutim, meni uzimaju pare ni za šta) i da mi ne objašnjava osnove korišćenja telefonije jer ih znam, a i da ne znam, nije o tome reč nego o prevari. Za koj' će nama taj servis? I ko nas je prijavio na njega? Ona opet počinje ispočetka i priča kako smo imali 129 poruka (koje su oni slali) i kako ta usluga košta toliko i toliko... Mislim da mi je kosa bila toliko dignuta uvis da je dotakla sijalicu i da je nastao kratak spoj. Nema šanse da se vodi smislen razgovor i da dobijete koliko-toliko smislen odgovor. VIP-ov stav je da su im korisnici ovce i da ih treba doooobro ošišati, i da stvarno nije lepo da se kurobecate i govorite kako ne želite da vas šišaju. Onda oni nastavljaju da je to usluga servisa Poka Poka i VAS... Sve ispočetka. Užas!

Počnemo mi da šaljemo poruku onako kako nam je rečeno, ali stalno dobijamo odgovor da ključna reč nije ispravna. Najmađi sin je još tokom mog epskog razgovora s Isidorom (nema prezime, jedina je) bio na Poka Poka sajtu i video da se odjave rade uporavo onako kako nas je Isidora (nema prezime) uputila. U strahu da nam i u ovom trenutku šalju poruke, nazovem ponovo servis. Ovaj put se javi Tijana. Ni ona nema prezime. Dovoljno je: Tijana. Ispričam ja njoj sve što je do tada bilo u kratkim crtama, a ona mi mednim gladom kaže kako je koleginica Isidora već izvršila odjavu. Kako su ljubazni! Doda kako smo od poslednjeg razgovora s njima imali tri poruke, ali oni to ne naplaćuju. Kako su dobri! Pitam je ja zašto bi i to naplatili. Uostalom, tek tad se setim da kažem vajnim VIP-ovcima kako te famozne fantomske poruke nikad nismo ni primali. A ona, onako ljubazna i dobro obaveštena, kaže meni kako su nam poruke stizale svaki dan između 9 i 10 sati uveče. Tu mi skoči ionako povišeni adrenalin: "Dete je u to vreme uvek kod kuće i ja sam pored njega, ali nikakve poruke ne prima."

"Ja pred sobom imam listing i ovde tako piše."

"Može da piše šta hoće, to jednostavno nije istina. Uostalom, da smo ih primali, nešto bismo preduzeli. Bar bismo znali da 'imamo neke veze' s Pokom Pokom. Ovako smo živeli u totalnom neznanju."

Naravno, ona opet počinje priču ispočetka: mi smo u tom sistemu...

Prekinem je ja i zamolim i nju da mi ne priča budalaštine koje sam već čula, i to nekoliko puta. Kažem da jednostavno taj račun neću platiti. Platiću ono što je potrošeno, ali ono što nije - neću. I pitam je da li će nam u tom slučaju isključiti telefon.

"Ali vi svakako možete da koristite naše usluge do 5. septembra." To je inače poslednji dan za naplatu.

"Baš vam hvala na toj velikodušnosti, ali ako se žalim, valjda neće biti naplate dok se to ne reši. Ako ste vi tom servisu samo posrednik, zašto biste mi ukidali ono što vama kao operateru plaćam?"

"Ali vaš račun neće biti izmiren!" Kako mi uopšte pada na pamet da se bunim! Oni veze nemaju s Pokom Pokom, ali uzimaju pare - tad imaju veze s njima.

Naravno, kad se žalite, oni vam pod nos stave listing iz koga se "lepo" vidi da ste svaki dan, između 9 i 10 uveče primali poruke (koje niste primali) i da ste ih vrlo revnosno primali: u 21.15 (svaki dan) i u 21.35 (svaki dan) i u 21.45 (svaki dan). Kadija te tuži, kadija ti sudi.

I njoj sam rekla da radi u lopovskoj firmi i da će možda sad da nakupe pare kao porez na budale, ali da su dugoročno izgubili jer ljudi više neće koristiti njihove usluge... Onda ona, opet, ispočetka, počne priču o VIP-u i onome što pružaju... Da popizdiš. Načisto.

Kažem ja njoj na kraju da im želim sve najgore i da su najbezobrazniji lopovi na koje sam ikad naletela. Ona se zahvali (verovatno uz smešak), i tu se epopeja završi.

Sutradan sretnem prijateljicu, jednu ozbiljnu ženu koja radi kao PR za ozbiljnu izdavačku kuću, a usput i ozbiljno prevodi knjige s engleskog. To je žena koja je sve vreme za kompom i radi. I njoj su oči četvrtaste kao monitor računara. Ispričam joj za ovaj slučaj, a ona će meni: "I ja sam dobijala visoke račune, ali tek posle drugog sam pitala o čemu se radi. Kažu mi kako sam član nekog portala i kako sam svako veče u 21.17 časova dobijala poruke. Ne znam o kakvim se porukama radi, nikad ih nisam dobila, a oni će meni kako je to neki erotski sadržaj. Zamolim ih da me odjave i sad čekam sledeći račun." Pored sve muke, da se smeješ - ona i erotski sadržaj!

Stvarno ne znam šta će sledeće da smisle. A posle ovoga očekujem još iznenađenja. VIP - nikad više ako ostanem pri zdravoj pameti. Nažalost, vezana sam ugovorom. Shvatiću ovo kao školarinu za jedan jednostavni nauk: Stvarno ne treba verovati nečemu što se nudi za jedan dinar. A još je za VIP korisnika (Very Important Person)!

89 коментара:

  1. Ovo je treći tekst od jutros koji čitam, a da je posvećen VIP-u, s tim što su prva dva hvalospevi kako VIP-ovci znaju da organizuju fenomenalna druženja, na kojima je sve besplatno, kako imaju odličnu marketinšku službu i kako sve besprekorno funkcioniše. Nije ni čudo što je sve besplatno na tim njihovim okupljanjima, sve je to neko debelo platio, između ostalih, nažalost i ti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман10. јул 2015. 00:18

      Opljačkana na isti način. Otkazala trajne naloge, ali su oni, nažalost, uslugu od 3000 već naplatili. Spremam se da pišem reklamaciju, ali, da citiram njihovu ljubaznu prodavačicu, "ne znam da je ikom reklamacija uvažena". prošle godine sam isto iskustvo imala sa MTS-om. U udruženju potrošača su mi rekli da najgora iskustva imaju SA SVIM OPERATERIMA, oni su im na prva tri mesta crne liste.

      Избриши
    2. Pa kad ne znaš da koristiš telefon... Neće ti ni jedan operator biti dobar dok se ne edukuješ, a do tad se sestro drži fiksnog telefona (prethodno isključi nulu) i pisama...

      Избриши
    3. Budući da je ovo moj blog, moram da reagujem - preporuka za Vas je da se držite pristojnosti. Ako znate šta je to.

      Избриши
  2. И ја сам VIP, нажалост. Немам толико лоша искуства, сем што је сигнал очајан. Био сам у ситуацији када је требало да јавим својима за један смртни случај. Није ми било ни до чега, а камоли до шеткања сто метара тамо - двеста овамо да бих (након 45 минута) ухватио сигнал усред Новог Сада! Зато се сваки пут насмејем кад у њиховој реклами чујем оно "Одличан квалитет мреже".

    Ускоро ми истиче уговор, па ћу размислити да ли да се пребацим на Теленор или МТС. Ови други имају боље рекламе, тако да ћу вероватно њих одабрати.

    Заправо, док сам писао коментар, све време сам имао осећај да је и моја породица имала слично искуство, али тек сад сам се сетио. Цела татина јунска плата отишла је на неки порез за пиштољ који је он одјавио још пре мог рођења. У суду су изгубили папир који ту одјаву потврђује, а ни ми га, наравно, нисмо чували. И тако се на једну малу суму годинама лепила камата... Очај.

    Желим Вам да се некако извучете.

    ОдговориИзбриши
  3. Charolija, mogu da zamislim koliko im ovce poput mene znače. Samo što to neće trajati doveka.

    Stefane, nisam htela da idem u širinu, ali ovo za signal i domet takođe im je jedna od mana. Kad se sve stavi na papir, nemaju nijednu vrlinu izuzev što super organizuju ta druženja koja im finansiraju naivni korisnici.
    Uzgred, po tvom savetu počela sam da odvajam pasuse. Stvarno si bio u pravu - preglednije je.

    ОдговориИзбриши
  4. Да, да, приметио сам :) Сада се много лакше чита.

    ОдговориИзбриши
  5. Opet tekst o VIP-u? :)
    Sjajno!
    Kao prvo,devojke koje tamo rade,ne koriste svoja prava imena. Imam poznanicu koja radi u VIP-u i njeno ime je drugacije od imena u licnoj karti.
    Drugo,ne budite kao moja mama,koja nece nikome nista da duguje. Batalite to,stizace tube i slucaj ce da zastari,a onda mogu samo da vam pljunu pod prozor.
    Ja sam im duzna nekoliko desetina hiljada dinara i nemam nameru da platim. Da,ne smem vise ni da prismrdim u VIP,ali ni nemam nameru.
    Jesam sada njihov pripejd korisnik i koliko dopune uplatim,toliko imam. Zadovoljna sam,jer za 250din nedeljno,ja dobijem 250din za razgovore i 1500 sms poruka. Znaci,za 1000din mesecno,ja normalno komuniciram sa ljudima.
    Opet kazem,to je slucaj kada se ide na varijantu dopune,a ne racuna.
    Miljo,ne placajte ni pod razno taj racun.
    Prebacite sina na MTS ili Telenor,a on ce dobiti isti broj,samo nece biti 060.

    ОдговориИзбриши
  6. platila bi im nikad.
    pa nek tuže.
    šalju.
    mole.
    i dobro čitanje ugovora.
    ako nema u ugovoru da će da vam šalju to i to sa vašim dopustom, prijatno bez hvala. turn off.

    ОдговориИзбриши
  7. Miljo, ja predlazem da sledeci put snimate te razgovore pa da bacimo ko radio dramu na RB, i to u nastavcma. Ima hit da bude i nek se zove Pazite da vas ne pokradu.

    ОдговориИзбриши
  8. Miljo, ovde bi trebalo konsultovati Zakon o zaštiti potrošača.

    ОдговориИзбриши
  9. Maljutka, to njihovo predstavljanje samo imenom neodoljivo podseća na onu reklamu o dd-eee-voj-kkka-ma (dočaraj stenjanje), i suštinski je isto, samo što su ovi što stenju iskreniji. Bar čovek zna s kim ima posla.

    etotako, nažalost, ništa ne mogu. Ako ne platim, isključuju telefon, i to ne bi bilo ni pô jada, da dugovi i dalje ne rastu. Naime, koristio ti telefon ne koristio, svaki mesec ima da platiš dok ne isplatiš telefon (a oni ti daju uzgred i beneficije da razgovaraš i šalješ poruke, plus ti nakače i grupe u koje nećeš) - koji, samo da se podsetimo, košta - 1 (jedan) dinar!
    Ako hoćeš da raskineš ugovor, opet moraš da isplatiš telefon koji košta 1 (jedan) dinar! Radio ne radio, svira ti radio. Moram da trpim sva ova sranja do isteka ugovora.
    Pročitala sam ugovor, ali sam mislila da ću da plaćam samo ono što koristim, kad ono tamo...

    Kristina, to ti je odlična ideja! Oni uvek na početku razgovora pitaju da li mogu da snimaju i valjda im svako dozvoli. Volela bih da imam te snimke, ali integralne verzije. Kako im ništa ne verujem, sumnjam da bi mogli da mi daju montiran snimak.

    Đorđe, ako bilo šta može da se učini, javi mi preko Mareta ili Kristine. Ako je ugovor koji sam sklopila jedini merodavan (kao i u slučaju hiljada drugih ljudi), dala sam im odobrenje da me pljačkaju kako im se ćefne jer ništa ne mogu da dokažem. Sve je kod njih, i batina i još jedna batina, umesto šargarepe.
    Da li oni uopšte mogu da sklope takav ugovor po kome sebi ostavljaju slobodu da ti i za vreme spornih pitanja ukidaju telefon i naplaćuju ti kamatu, da ne pominjem što ti na računu nakarikaju usluge za koje prvi put čuješ?

    ОдговориИзбриши
  10. Zatrazi im detaljan dnevnik prometa sve sa SMS-ovima. Budi uporna, ko tebe VIP-om, ti njega MUP-om.

    ОдговориИзбриши
  11. Ne tiče me se, dobro došao/la!
    Citiraću te gde god mi se pruži prilika: Ko tebe VIP-om, ti njega MUP-om. Nasmejala si me slatko.
    Tražiću im listing, ali se bojim da je isti kao onaj što sam skinula s njihovog sajta. Kako da dokažem da nije tačan? Svedoci su svi u kući u vremenu između 9 i 10 uveče, ali se bojim da ovako "dokumentovana" laž jedina ima mogućnost da se nazove "istinom".

    ОдговориИзбриши
  12. Nisam mislio na primljene SMS-ove, nego na inicijalnu sa vase strane, kada ste kao navodno poslalali na 1553 zahtev za tom "uslugom". Ako su falsifikovali dnevnik, mozda se nisu setili da ubace i tu stavku pre pokretanja te tkzv. "usluge". Bez te inicijalne poruke, cela njihova konstrukcija pada, i onda se vec moze pripretiti sudom, javnoscu, krivicnom odgovornoscu, itd.
    Ako to ne uspe, jedini put je dizanje skandala na svim mogucim javnim forumima, pisanje zalbi RATEL-u ili kome vec, zalba kod drzavnog organa za zastitu potrosaca (ako tako nesto postoji u Srbiji), pisanje maticnoj kompaniji. Sto siri skandal, za njih gore, za vas bolje.
    I na kraju, mislim da se moze traziti da se kod provajdera blokira primanje svih SMS-ova sa povisenom tarifom - bar je u zemlji gde zivim to moguce. Naravno, ovo poslednje ne tangira stetu koja je vec ucinjena.

    ОдговориИзбриши
  13. Ne tiče me se, hvala ti veliko! Ovo su sve same korisne informacije. Iako znam da neće uvažiti, tražiću i da mi se refundiraju troškovi koje nisam imala a koje su naplatili. Sutra idem kod njih, nažalost opet moram da idem - lično.

    ОдговориИзбриши
  14. Hehe, obozavam glupe nikove zbog izvedenih recenica kao sto je "Ne tiče me se, hvala ti veliko!". Inace, nema na cemu.

    ОдговориИзбриши
  15. Meni je baš super ovo: Ne tiče te se, hvala ti veliko! Nekako mi je... po našem mentalitetu krojeno.

    ОдговориИзбриши
  16. Zakon o zaštiti potrošača svakako treba konsultovati, ali mi se čini da se ovde govori izrazito negativno o pogrešnoj firmi. Ovo je isto moglo da se desi i na Telenoru i na Telekomu jer Vas nije VIP zadužio za taj iznos već servis Poka Poka, koliko sam ja Vas razumeo. Upravo sa njima treba da razgovarate šta se tačno desilo i na koju način ste vi prijavljeni kod njih.
    U saradnji sa VIPom možete da pokušate da dokažete da te poruke nisu zaista Vama isporučene pošto bi oni trebali da imaju statuse SMS poruka.

    ОдговориИзбриши
  17. Prokka, dobro došao!
    Na prvi pogled, to je sasvim tačno. Nažalost, samo na prvi pogled. U VIP-u kažu kako oni veze nemaju s njima, ali ti ukidaju impulse ako ne platiš i ono što si "dužan" Poka Poki. U tom smislu, imaju duboku, vrlo strastvenu i neraskidivu vezu. Bunim se s punim pravom i ljutim se na onoga ko mi naplaćuje i ko ima mogućnost da me kazni što ne pristajem da me "oni s kojima nemaju veze" pokradu. U najmanju ruku, to je saučesništvo, mada bi, da su na sudu, trebalo da dobiju po nosu i zbog podstrekavanja na kriminal.
    Bila sam u subotu, platila, bila neprijatna ali ne i nepristojna (na šta imam pravo), a njihovi radnici u poslovnici u Nušićevoj - Milena i Đorđe, bili su u čudu što njih povezujem s tim fantomskim servisom. Ona se smeškala (verovatno je bila jedan od boljih đaka na obuci), kad sam izlazila rekla mi i "svako dobro", na šta sam uzvratila sa "svaka vam čast", a od Đorđa sam očekivala da me zvekne, što bi bilo dobro jer bih imala debelog razloga da ih tužim za sve i svašta.
    Predala sam im zahtev da mi refundiraju ono što plaćam a što nisam potrošila, morala da molim da mi pečatiraju i potpišu kako su to primili (da makar nešto imam u rukama), a na drugu molbu, da mi daju potvrdu da nisam korisnik nikakve druge usluge osim onog što je predviđeno ugovorom, Milena je kroz smešak odgovorila da oni takve usluge ne pružaju. A tek što nikakve veze nemaju s tim kad sam se "ptiključila" na Poka Poka... Kao da sam im postavila pitanje o udaljenosti Plutona od Merkura. Ali pare uzimaju, jedino je to važno.
    Stvarno ne znam zašto se uopšte trude da govore kad lepo mogu da puste traku.
    Inače, ubrzali su se prilikom plaćanja, mada su i dalje spori, a i ne koriste više ona odvratna sredstva za prečišćavanje vazduha od kojih se čovek guši.
    Nije ova priča gotova. Čekam da mi odgovore na zahtev za refundaciju, pa ako bude negativan, kako slutim, idemo dalje. Ko zna dokle ćemo da stignemo. Jedino što znam, to je da VIP sigurno neće biti neka dugovečna firma. Vernost potrošača gradi se na poverenju, teško da oni nekom ulivaju poverenju. Sigurno ne onima koji su njihovi korisnici.

    ОдговориИзбриши
  18. Nemojte da mešate babe i žabe. ukoliko se vas sin pretplatio na servis 1553 onda vam taj servis naplacuje uslugu.

    slučajno znam kako ovaj servis 1553 funkcioniše. šalje se poruka sa tekstom CODE na taj broj i povratna poruka koju servis šalje vama se naplaćuje. što znači da prvo treba ja da pošaljem poruku da iniciram uslugu da bi mi se ona nalplatila.

    predlažem vam da preispitate svog sina u vezi ovoga jer vas je izmanipulisao. Verovatno jos uvek ide u osnovnu skolu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман27. мај 2015. 21:18

      Ti si verovatno radnik u VIP

      Избриши
    2. ajde ne seri anonimni glupanderu ti znas,da deca znaju od 13 godina,sve servise i kodove,pa salju kako im se prohte a u vipu jadni nista ne znaju,govnari lopovski.treba ih u zatvor,sve do jednog,samo kradu..

      Избриши
  19. Anoniman, svima poželim dobrodošlicu, pa ću i vama.
    Što se tiče baba i žaba, trebalo bi da se preispitate da li znate šta to znači. Ja ih ne mešam, ali izgleda da ste vi duboko zaglibili u taj sofizam.
    Moj sin ne ide u osnovnu školu, ali to nema veze. Međutim, izgleda da su u VIP-u pretpostavili da je tako, pa bi rado manipulisali. Niste dobro pročitali post, jer sam napisala kako su u listingu naveli da je primao poruke svakog dana između 9 i 10 uveče tri puta, i to u tačno određeno vreme. To nije istina jer je svakog dana između 9 i 10 uveče bio sa mnom, a ja sam živi svedok da poruka nije bilo. Tako vaša optužba pada u vodu, sve i da je ostalo što pretpostavljate tačno. Međutim, ostaje moja reč protiv njihove, a na njihovoj strani je sve "dokumentovano".
    I još nešto - kad želite da se isključite sa tog fantazmagoričnog servisa, što smo mi i radili tokom (do veličanstvenosti tupavog) razgovora koji sam vodila sa njihovim kol-centrom, jednostavno vam to ne dozvoljavaju.
    U svakom slučaju, pročitajte ponovo post. I pozdravite poslodavce jer očigledno radite kod njih ili za njih.

    ОдговориИзбриши
  20. izgleda da vi napadate svakog ko ima drugacije misljenje, i sve vam je teorija zavere, a nemate nikakve dokaze za to... :)nadam se da cete dobiti refundaciju novca i da ste u pravu, ali ja sam ubeđen da je vas sin inicirao te poruke.
    s obzirom da nemam vise interesa da budem ovde, pozdravljam vas

    ОдговориИзбриши
  21. Anoniman, ovde se, nažalost, ne radi o drugačijem mišljenju. I nikoga ne napadam, naprotiv, samo se branim.
    Pozdravljam i ja Vas.

    ОдговориИзбриши
  22. Svi operateri su ološ! A tek SBB, reči nemam!

    ОдговориИзбриши
  23. electrasdreams, meni samo ovi uzimaju pare "na neviđeno".

    ОдговориИзбриши
  24. slažem se sa anonimnim. ovo je kao da sve plaćali parking putem sms-a i potom se čudili što vam je isključen telefon zbog dugovanja parking servisu. bolje istražite otkud vi poka poki. da se razumemo, ne radim za spornog operatera. koristim njihove usluge već pet godina, doduše, i baš me čudi što mi se ovako nešto nikada nije desilo...

    ОдговориИзбриши
  25. Radio sam za jednog od operatera preko 10 godina (nije vip, tako da imate 50/50 sanse da pogodite), sada sam daleko van zemlje i radim za firmu koja prodaje opremu i usluge operaterima.

    Na zalost mogu vam reci da najverovatnije (99,9%) niste u pravu, obzirom da znam kako stvari funkcionisu. To sto vi niste videli, ili culi poruku, ne znaci da nije stigla (postoje dve vrste poruka koje se mogu isporuciti telefonu). Prva je SMS (koji svi znate) a druga je kao status koja se pojavi (na nekim telefonima kao info u donjem delu ekrana) i koja nestaje kada se klikne "ok" ili u zavisnosti od telefona. VAS (servis koji vam je naplacen) radi po principu iniciranja ili pretplate putem SMS-a (najcesce), a nakon toga primite povratnu poruku ili primate poruke dok god ne posaljete poruku "STOP". Primer prvog scenarija je placanje parking-a, a primer drugog scenarija je vremenska prognoza koju mozete dobijati svako jutro. U svakom slucaju operateri imaju logove sa svih sistema u digitalnom formatu i u dosadasnjoj mojoj praksi nije se dogodilo da logova nema, a da je usluga naplacena. Ovo vam sve mozda moze pomoci da dodjete do informacija sta se tacno desilo.

    Ne kazem da je vas sin poslao poruku, ali je poruka poslata sa tog telefona (ubedjen sam 99.9%) u to sto pricam.

    ОдговориИзбриши
  26. Bojane, dobro došao!
    Nije se ni meni desilo s drugim telefonom (imam dva broja kod njih), ali znam i neke druge ljude kojima se desilo. U svakom slučaju, to što se nama nije desilo, nažalost nije znak da se ne dešava nikome.

    Ivane, dobro došao!
    Moguće je da je neko drugi poslao poruku (u školi ponekad jedni drugima daju telefone), ali pod punom moralnom i materijalnom odgovornošću i pri zdravoj pameti (nisam još uvek ni gluva ni slepa ni dementna), nikakve poruke nije dobijao, bar nije u ono vreme koje su naznačili jer je to doba dana kad je kod kuće, sa mnom. Ni običnih SMS ni u donjem delu ekrana... niti na bilo koji drugi način.

    Na pritužbu mi uopšte nisu ni odgovorili, a kao idiotska šala stigla mi je ponuda u vidu "nagrade za vernost" da mogu da promenim telefon. Verovatno je opet reč o nekom "poslednjem čudu tehnike" koje ima u-ha-ha performanse, ali samo na papiru. Oni ni s dometom ne mogu da se izbore, a da ne pominjem nešto sofisticiranije, poput sistema za praćenje.

    ОдговориИзбриши
  27. I JA SAM ZRTVA TE LOPOVSKE FIRME. 6. NOVEMBRA MI JE ISTEKAO UGOVOR OD DVE GOD. U VIP-u I TADA RASKIDAM UGOVOR SA NJIMA GDE MI KAZU DA MOGU KORISTITI USLUGE DO 9. DECEMBRA. U MEDJUVREMENU DOBIJAM NEKE PORUKE DA IDEM NA NEKI SAJT SA ODREDJENOM LOZINKOM I DA IMAM BESPLATNEIH 10 KREDITA, TAKVIH 6 PORUKA DOBIJAM U ROKU OD 6 DANA, NA KOJE NE REAGUJEM. KADA JE STIGAO RACUN , ZAPANJENA SAM JER JE MNOGO VECI NEGO ZA OVE DVE GODINE KOJE SAM KORISTILA NJIHOVE USLUGE. ODLAZIM U NJIHOVU EKSPOZITURU A ONI MI OBJASNJAVAJU DA SAM KORISTILA NEKI PORTAL. JA KAZEM DA ZA DVE GODINE KORISTIM SAMO RAZGOVOR I PORUKE NIKAD INTERNET, ONA UPORNO TVRDI DA SAM BILA NA INTERNETU. I TAKO DA SKRATIM TU AGONIJU JA IH NAZOVEM LOPOVCINE I NISAM HTELA DA IM PLATIM. KARTICU SAM UNISTILA I NIKAD VISE SA NJIMA NIKAKVA POSLA, A I DRUGIMA TO ISTO PREPORUCUJEM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja deca, hvala bogu ne sva, još uvek su kod njih, i nadam se da će, kad ovi ugovori isteknu, promeniti operatera.
      I ja ih svuda "reklamiram" kao lopove. Nisu oni obični lopovi, to je posebna klasa.

      Избриши
  28. Pozdrav.

    Nisam anonimus, zovem se Milan Kojadinović.

    Na moju žalost ni ja, kao ni Vi, nisam na vreme čitao o bolnim iskustvima prevarenih korisnika od strane Varalica I Prevaranata,

    skraćeno VIP (u daljem tekstu).
    Vrlo dobro znam kako je teško zaraditi novac u današnje vreme, stoga saosećam sa svim žrtvama VIP PREVARANATA.

    Savet POTENCIJALNIM VIP potrošačima:
    Bežite od VIP glavom bez obzira.

    Ovo što čitate je deo narodne muke, uglavnom NAS koji smo, i pored teške povrede zdravog razuma, našli snage i vremena da

    UPOZORIMO ostale.

    Savet SADAŠNJIM VIP korisnicima:
    Ne čekajte da iskusite (po džepu i po zdravom razumu), bežite prvom prilikom, upozorite sve rođake, poznanike i prijatelje. U

    svakodnevnom razgovoru, obavezno im prepričajte Vaše neprijatno iskustvo sa VIP-ima. Spasite bar jednog rođaka-prijatelja od

    ujeda VIP zveri. Obavezni ste, ugovorom, da platite samo trošak koji je taksativno naveden u računu, sve drugo su njihove lepe

    želje. Ucenjivanje od strane nekakvih "uterivača", prijavite MUP-u. Pišite obavezno žalbu Ratel-u i RRA. Udružimo se,

    kolektivnom tužbom možemo, uz pomoć zakona, uništiti ili osakatiti zver. Čuvajte sve račune kao dokaz, najmanje 2 godine.

    Fiskalni račun je termalni zapis. Nestaje s papira. Tražite obavezno blok račun. Naročito za veće iznose.

    Sve ove i ovakve teme, čitaju VIP, pa o svom trošku (darujući tehniku) angažuju omladinu da im popravi sliku u javnosti.
    Njih prepoznajete lako. Moraju u svom tekstu da "posumnjaju" u vašu priču a zatim da se "pohvale" svojim pozitivnim iskustvom.

    Ukoliko istrajete, pozvaće Vas gospođa Danica (lažna imena, kao i sve drugo) iz VIP, da Vas obavesti, kako je došlo do "greške"

    te da će ona u Vaše ime i u Vašu korist, sve učiniti da to ispravi.
    Ponudiće Vam "šargarepicu" u vidu oprosta nekog minornog duga, ali da GLAVNI iznos ipak platite. Pri tom će Vam objasniti da

    "SISTEM" ponekad "pogreši", i da ona ipak ceni vašu lojalnost VIP te preporučuje da nastavite sa sisanjem vesla dok Vam ne

    izvuku i zadnji dinar.

    Prilog:
    http://www.nisamovca.com/pretraga.aspx?rec=vip

    Pogledajte koliki su apetiti VIP:
    Vip i moj racun 295000 din za par sati
    http://www.nisamovca.com/PostDet.aspx?postID=682

    vip mobile - prevara
    VIP JE NAJVEĆA PREVARA U TELEKOMUNIKACIJAMA U SRBIJI!
    https://www.elitesecurity.org/t289861-13

    https://www.elitesecurity.org/t404636-1#2652651

    Vip NAGRADI KVIZ (ČUJ, KVIZ)
    http://www.nisamovca.com/PostDet.aspx?postID=638

    http://www.nisamovca.com/PostDet.aspx?postID=491
    ...
    https://www.google.rs/search?client=opera&q=VIP+PREVARE&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest
    .........
    PS: Obratite pažnju na ispovest gospođe, koja je zbog svoje "drskosti" da u VIP centru (!) traži račun za svoj novac, jer drugi

    put plaća isti VIP račun. Dobila je odgovor šefa, citiram:
    ..."Pun mi te je k****" ..."MARŠ NAPOLJE" ...

    ...........
    Šta reći ... žalosno ...

    Milan
    milankoj@gmail.com
    Jedan od preživelih VIP torture.

    ОдговориИзбриши
  29. i ja sam upravo zrtva iste prevare,tj.koristila sam navodno taj neki mobilni portal i VAS usluge.kako da dokazem da nisu u pravu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost, nikako. Pisala sam im, zvanično - nikakav odgovor nisam dobila.

      Избриши
    2. I meni je stigao racun za VAS (4111 - neke astro usluge). S obzirom da su mi rekli da to moram da platim, to ce mi biti poslednji njihov racun koji cu platiti.

      Избриши
  30. Анониман24. март 2013. 13:55

    ja sam pripejd korisnik i baš pre nekoliko minuta su mi skinuli 530din sa racuna jer sam kako kažu koristio internet.e sad,ja jesam koristio internet jer kada sam kontrolisao stanje na *123# stajalo je da imam još preostalih megabajta.znači radi se o sledećem:pripejd korisnike potkradaju na taj način što ne apdejtuju servis *123# i ako imate nekog kredita automacki ga gubite na internet saobraćaj.i koliko košta taj internet ako mogu da potrošim 530 din za dva konektovanja na internet?ljudi ne da su lopovi nego su lopovčine i vara ko kako i gde stigne.nemam reči,toliko sam se iznervirao da bih otišao tamo i prebio im onog istog šefa iz jednog od predjašnjih postova.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedini način je da se ne koriste njihove usluge. Oni su toliko pokvareni i licemerni, da verovatno očekuju da im se čovek još i zahvali što ga potkradaju.

      Избриши
    2. mojoj zeni su naplatili 50 mb protoka 6000 dinara, al sama je kriva, jer je trosila internet van paketa. Ovo je prica kao i sa racunarima, kada neko kaze da je nakupio viruse a nije ni palio racunar. Manite se praznih prica, ne dolazi nista samo od sebe. Ja redovno proveravam stanje na racunu, ne samo svoje nego i od supruge, i uvek bude sve normalno. Ovo se desava i telenor korisnicima kao i mts korisnicima a ne samo VIP-ovcima. Nisu smart telefoni za ovce, Nemojte me pogresno shvatiti, i ja verujem mojoj deci kao sto su i meni roditelji verovali, pa sam radio svasta a da nisu ni znali. To sto vam stigao visok racun sami ste krivi, to se zove neodgovornost i nema veze sa operaterom. A to sto su im radnici neodgovorni i nestrucni, to je druga tema. Predjite na obicne telefone, pa necete imati problema.

      Избриши
  31. Ja nisam korisnik VIPa, ali moju majku (starosti 77 godina) duze da jeste, jer je neko na osnovu licne karte koja joj je ukradena sklopio sa VIPom ugovor, uzeo telefon i sada njoj stizu racuni za telefon u VIPu koji NEMA. Agonija traje od kraja januara meseca, kada me je moja majka sacekala sa racunom i pitala: "Sine, sta je to VIP?" (toliko o tome da je ona potpisala ugovor). Posle nebrojeno mnogo razgovora za bezprezimenim osobama (i trosenja novca na iste), odlazaka u poslovnice, slanja dokumentacije da joj je ta licna karta ukradena (trebalo im je tri meseca da dokumente poslate mejlom zavedu, a receno mi je i da je brze kada se sve posalje faxom!!!???), dobijamo odgovor od stote prezprezimene osobe (koju smo, btw, sami zvali da vidimo sta se desava) da je VIP utvrdio da nikakve zloupotrebe nije bilo (bez obrazlozenja), te ispada da je moja majka (mesecareci valjda) sve to izmislila da im racune ne bi placala.
    E, sad, sta ciniti? MUP, zastitnik gradjana, zastitnik potrosaca, novine, televizija, pa nesto ce valjda da upali. Samo ko ce da nam nadoknadi izgubljeno vreme i zivce?!
    Kod preostala dva operatera pokusana je ista zloupotreba, ali su te osobe odbijene. Pitamo se i kako MTS i Telenor mogu da (se)zastite, a VIP nista ne zanima osim novca.
    Tako da od VIPa ne stradaju samo njihovi korisnici, vec i neduzni gradjani sa ukradenim dokumentima koji to po svojoj volji i pameti nisu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Strašno! Od svih priča koje sam čula o njima, ova mi je nekako najdegutantnija. Koja su oni đubrad, reči nemam!

      Избриши
    2. Анониман15. мај 2013. 04:04

      Kada se sklapa ugovor, pogotovu uz telefon kao ugovornu obavezu, korisnik je DUZAN da uz licnu kartu donese i karticu tekuceg racuna u banci, PLUS jos jedan dodatni identifikacioni dokument. Zaposleni proveravaju sa kreditnim biroom korisnika i posle svih detaljnih provera, ugovor se potpisuje. Stvarno mi nije jasno kako je neko sa SAMO licnom kartom uspeo da sklopi ugovor, plus je to po svemu sudeci bila neka "bliznakinja" Vase majke, jer sigurno neki klinac to nije mogao da uradi. Tako da po meni, ova prica ili ne pije vodu ili je neko u Vasoj familiji debelo sakrio tajnu.

      Избриши
    3. Анониман02. јун 2013. 21:01

      Na moju i na zalost moje porodice, ova prica je vrlo istinita. Zbog toga vas molim da ne dajete neprimerene komentare o neistinitosti iskaza ili debelim skrivanjima tajni.

      Избриши
    4. i da je ukrao licnu kartu od tvoje mame taj neko ne moze da uzme novi ugovor ni telefon, nema sanse,traze licno da ta osoba dodje umesto njega,da se odradi ugovor,pa tek onda moze,a ovako nema teorije sa ukradenom licnom kartom..

      Избриши
  32. Анониман15. мај 2013. 03:52

    Nema potrebe da toliko crnite Vip, samo zato sto postoje druge prevarantske firme. Radim u njihovom korisnickom servisu dugo vremena i svaki dan se susrecem sa raznim situacijama, izmedju ostalog i ovim sa SMS servisima.
    Prvo, kada pitate operatera za prezime, u obavezi su da ne govore to, a sva imena kojim se predstave su lazna, zbog zastite njihove privatnosti. Zato ce vam se uvek javljati Maca, Lara, Hana, Tea ili Isidora.
    A sada, VAS servisi funkcionisu po principu, kada nekad, bilo kada, koristite sms servis koji se reklamira po novinama, na TV-u, internetu, vi ostajete u njihovoj bazi podataka. Oni u svom pravnom opisu imaju pravo da kada posalju poruku obavestenja, to naplate 100-150-200din, zavisi. To su uglavnom reklamne poruke, gde umesto broja posiljaoca stoji neki text. Ako vam slucajno i ne stignu te poruke, moguce da su slate preko mms-a koji vam je bio u tom trenutku iskljucen, pa ga niste primili, ali je u sistemu ostao zabelezen i naplacen. Culi ste svi za firmu Fonlider? Ako niste, guglajte. Vlasnici pohapseni zbog prevara. Ta firma je samo jedna od mnogih koji se bave ovom vrstom posla, tako da VIP nije kriv, on je samo pruzalac usluge. Ti isti servisi po istom principu rade i u Telenoru, i u MTS-u.
    E sada, sto u Srbiji postoje takve rupe u zakonu, pa ih oni koriste, nije sigurno kriv VIP. Ono sto je najbezbolnije da uradite, to je da cim primetite da vam se stanje van pretplate povecava, odmah zovete kor. servis i pitate da nije mozda VAS usluga. Odjavite se preko sms poruke i zatrazite da vam se ukine usluga VAS servisa s vaseg broja i da moze da se salju samo obicne sms poruke.
    Citam dosta zalbi i stvar je u tome samo sto je nas narod toliko tehnicki neuk, da jednostavno ne mogu neke stvari da se objasne oko IT telekomunikacija, jer to nije cekic i ekser. Nikad se nije desilo da je neko pokraden kao sto prica, sve je automatizovano, svaki sekund koji potrosite, belezi se savrseno precizno. Tako da, ispostujte i tog operatera kome je obaveza da bude savrseno ljubazan, a u stvari bi svakome j.... sve po spisku, zato sto svakakve budale zovu i lece svoje frustracije dok oni moraju da se smeskaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj deo: "Nikad se nije desilo da je neko pokraden kao sto prica, sve je automatizovano, svaki sekund koji POTROŠITE, belezi se savrseno precizno. Tako da, ISPOŠTUJTE i tog operatera kome je obaveza da bude savrseno ljubazan, a u stvari bi svakome j.... sve po spisku, zato sto svakakve BUDALE zovu i lece svoje frustracije dok oni moraju da se smeskaju" rekao je - maltene sve. Ovo "potrošite" ne pije vodu jer to nije potrošeno već ukradeno - nazovimo stvari svojim pravim imenom.

      Da li je neko u sistemu ili nije u sistemu, kako god se on zvao, i koliko god da vam je "neprijatno" što neko "koristi rupe u zakonu" i preko vas udara po džepu građana... skoro da je smešno objašnjenje. Šta običnog čoveka zanima sve to? Da ga zanima, radio bi ili u tom sistemu ili kod vas (što mu, u krajnjem slučaju, dođe na isto) ili bi se bavio adbokaturom. On samo gleda račun jer treba da ga plati, a on stiže preko vas. Znači - svakako ste i vi u tom sistemu. Tu priča i počinje i završava se. Ako vam neko ruši "ugled" bolje ćete to ispraviti time što nećete učestvovati u tome nego učestvovati pa posle objašnjavati kako eto "morate" da naplatite ono što nije korišćeno.

      Najdobronamernije - prestanite da koristite glagol "ispoštovati" u ovakvom kontekstu. On se odnosi samo na rokove. U ovom kontekstu deluje kao razgovor dvojice zemunaca (namerno je malo slovo jer se ne misli na stanovnike Zemuna). Ne sumnjam da vam je taj "zemunski sindrom" blizak, ali ne morate baš ovako javno da ga eksponirate, pogotovo što je drugoj strani taj sindrom mnogo daleko.

      Nije lepo ni da svoje klijente nazivate "budalama", mada to suštinski jesu dok su u vašem sistemu. Meni, na primer, uopšte nije odgovoreno na pritužbu, makar da sam odbijena. Izuzetno neprofesionalno, da ne upotrebim reč koja to bolje opisuje - čisto šarlatanstvo i bezobrazluk.

      Ako ste hteli da odbranite VIP, onda je trebalo prvo da se izvinite, makar to, da date neko smisleno objašnjenje i deo krađe refundirate (ako već nemate nikakve veze s tim, jadni vi) i da se prema klijentima ponašate s poštovanjem, jer - VI ŽIVITE OD KLIJENATA, NE ONI OD VAS. Poljuljano poverenje teško je povratiti, a zaista je nemoguće kad se na ovakav način pravdate. Mnogo podseća na ono "oprostiće ti Đura što te je tukao".

      Избриши
    2. Анониман15. мај 2013. 14:04

      Razumem da ste nezadovoljni, dosta njih se javlja svaki dan sa istom pricom, ali jednostavno zalbe sa temom "ja nisam koristio te servise, a naplaceni su" su prakticno neosnovane. Zato sto VIP nema DOKAZA da li je neko s vaseg telefona koristio ili nije. Procitao sam detaljno pricu, dete je moglo bilo kad da se prijavi i da to precuti, a kao prijavljenom dosta kasnije da mu stizu poruke svako vece oko 21h. Takodje, ako taj sms servis spada pod istu firmu, oni ce da iskoriste vas broj telefona i da salju poruke u vezi nekog drugog sms servisa koji je pod njihovom vrsti usluga. Na primer, dete posalje sms u vezi horoskopa ili kladionice na jedan broj, a kasnije pocinju da mu stizu poruke u vezi igrica, melodija itd, a ista je firma.
      Vip kao kompanija zakonski MORA da pruzi uslugu, jer to sve preko njih ide i sve sto moze da se uradi, to je da se ta usluga na vreme ukine. Naravno da je svakom korisniku ta usluga na pocetku omogucena, jer takodje ima i dosta ljudi koji svesno koriste slicne servise iako im se naplacuje. Skoro u svakom autobusu gradskog prevoza na primer, stoji reklama za servis pod brojem 5885, kupovina igrica. Ali ako pogledate onaj sitni tekst na dnu slike, videcete da pise: Svaki prijavljeni korisnik ce dobijati poruke obavestenja o novim igricama po ceni od 120 dinara.
      Prema tome, i vi Miljo i ostali koji su nezadovoljni, udruzite se protiv TIH firmi, a ne protiv VIP-a, jer se isto desava i u Telenoru, i u MTS-u. Da li to znaci da ne treba ni jednog mobilnog operatera da imamo zbog tih servisa?
      Takodje, VIP nije u tom "sistemu" kao sto ste rekli, jer "gradjanin samo gleda racun". On samo pruza uslugu kao operater. I nije u mogucnosti da refundira "kradju", zato sto i on kao pruzalac usluge ima svoje troskove. Uvek ona sitna slova u uslovima koriscenja covek ne cita, tako da te firme uvek na to mogu da se vade. To je isto kao kada bi covek kupio na primer auto na auto-placu, pa posle godinu dana se pokvari neki deo i kupac dodje i napada tog sto mu je prodao, iako je on samo pruzalac trgovinske usluge (znam da u ovom slucaju postoje garancije od par godina, ovo je samo banalni primer).

      I imam potpuno pravo da odredjene ljude nazivam budalama, zato sto to i jesu, nemaju svi ovakav bonton kao vi Miro, jer korisnicki servis zovu svi, od onog seljaka sa Babinog Zuba do ljudi iz politickog vrha. Ovo je Srbija, nije Nemacka gde vlada disciplina. Opet ponavljam - "odredjene ljude" nazivam budalama, ne sve, zato sto pozivaju cisto da bi se licno izivljavali, drze te na vezi, a ti ne smes da im prekines. Posle se smeju i vulgarno te izvredjaju, a ti ne smes nista da im kazes niti burno da reagujes, zato sto ti sef visi nad glavom i mozes da dobijes otkaz ako samo i pomislis na to. Ostaje ti samo da se znojav crvenis i da stres smanjis kako znas i umes, makar i pilulama.
      Znam da ovo retko koga zanima, ali eto, morao sam da napisem.

      I ne znam, zasto vam smeta moj vokabular? Rec "ispostovati" moze da se upotrebi za rok, za gosta ili za svakog coveka koga upoznajemo. Jesam beogradsko dete, ali sigurno ne koristim "zemunske sindrome". Uostalom, pravo svakog pojedinca je da prica kako on hoce, sve dok se ta rec nalazi u Vujakliji jer nisam ovde pisao u stilu "tebra, torima, alo bre" i sl.

      Избриши
    3. Kupac, odnosno klijent, ima posla samo sa VIP-om i očekuje od onoga s kim ima posla da ga zaštiti od svih eventualnih neprijatnosti. Tako sva ova priča pada u vodu. Ljudi nemaju vremena da se bave sitnim slovima, oni idu na poverenje, i kad se poverenje izigra, ne pada im ni na kraj pameti da ulaze u "sitna crevca" i bave se ko je kriv - po pravilu je kriv onaj ko im uzima pare. Kad voz kasni ili je mašinovođa krivac za nesreću, iako ministar ništa nije kriv, red je i časno da podnese ostavku.

      Skoro da je smešno da "mi" treba da se udružimo protiv tih servisa... Što to ne učinite vi? Iako vas ne udaraju po džepu, niste ni svesni kako ste u stvari gubitnik u celoj priči.

      "Ispoštovati" u kontekstu u kojem ste ga iskoristili jednostavno nije primeren. Žao mi je što Vam smeta moja primedba, ali, rekoh da je bila dobronamerna, i, na kraju krajeva, to mi je struka - zato mi i "para uši". Mogu nekoga da poštujem ili ne poštujem (eto, na primer, VIP ne poštujem), ali da nekog ispoštujem - ne mogu. Jedino gde bi ovaj glagol mogao da se upotrebi, jeste nešto poput - VIP nije ispoštovao nikakav rok za odgovor.

      Избриши
    4. Анониман15. мај 2013. 20:11

      Ne mogu dalje da se raspravljam. Miljo, verujem da ste vi razvedena zena?

      U svakom slucaju, zelim vam svu srecu u daljoj borbi...

      Избриши
    5. Raspravljanje? Očekujete da me ubedite kako je belo - crno? To se zove prevara, a ne rasprava.

      Udata sam. I imam troje dece. Zanima Vas još nešto iz mog privatnog života? Što na početku odmah ne rekoste iz koje ste priče?

      Избриши
    6. Anonimni botiću, daj ostavi ime i prezime pa da te malo rastavim na ''sitna crevca''! Klošaru šugavi, polupismeni!!!

      Избриши
  33. Problem sa 1553 i kod mene.Sin se zaigrao...525 dinara za 7 poruka .Pokušao sam da odjaviM sa: STOP KLUB ništa pa sa STOP CLUB-,opet ništa(odbijaju zbog greške.E to su neki lopovi što se bave horoskopom iz Novog u Hrvatskoj,ip84.94.76.9 DNS 1 NS3.FD HOST Ima li rešenja?Čedomir,Pančevo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, nema rešenja jer su besprizorni.

      Moje rešenje je da ih nikad više ne vidim kad istekne ugovor, u aprilu sledeće godine. Taj dan ću proslaviti.

      Избриши
  34. Procitao sam ovaj teks jer sam se nasao u slicnoj situaciji kao i vi.
    Naime, supruga je krajem januara na internetu radila neki IQ test koji bi trebalo da joj posalje rezultate. Poslala im je svoj broj, oni su njoj verfikacioni kod. Da napomene da je to radila sa racunara, ne sa telefona. I od tog dana racun je poceo da se povecava. Uglavnom je bio oko 1300, Sledeci mesec je bio oko 1800, pa 2000, pa 3200, pa 3300, i ovaj mesec 4230. Ja sam mislio da je stvar u tome da je puno pricala i prekoracila one smartove iz paketa. I danas odem na online nalog, (to moze bilo ko da otvori i vidi na njihovom sajtu) i imam sta da vidim: 4 meseca unazad se taj servis VAS SMS naplacuje oko 100 dinara svaki drugi-treci dan.
    Obicne SMS poruke nije dobijala, a nije ni MMS, postoji i neka treca vrsta poruka ako se ne varam. I oni koriste bas taj vid slanja koji skoro niko nema. Da ljudi ne bi ni bili svesni da dobijaju poruke. I onda kada bi neko dosao da se zali rekli bi da su slali poruke, ali da njihov model telefona to nema podrzano. I samim tim je proslo kroz sistem VIP-a.
    Mislim da je ceo sistem smisljen tako da pokrade narod na perfidan nacin. A sto je najgore, da su stvarno nasli rupe u zakonu. I secam se onog Fonlidera sto je neko spomenuo, i igrom slucaja bio sam iza kamera kad su se ti horoskopi, kvizovi... snimali i gledao kako kradu ljude. To je drugi sistem, ali su drzali ljude da cekaju da kao da je neko drugi na vezi, a naplacivali im to vreme cekanja. Nisam ni znao da su ih pohapsili, ali bas mi je drago da cujem to.
    Kako god... da se vratim na moj slucaj, posto imam jednog prijatelja koji radi u VIP-u, nazvao sam ga i objasnio situaciju. On mi je rekao bas to sto sam napisao ranije, i da ce se oni ograditi tako sto ce reci da su slali, ali da nije nista stizalo zato sto telefon nema to podrzano ili ukljuceno.
    Ono sto mi je on rekao da posaljem poruku STOP na 6555. Posto je to br na koji je uradjena prijava. I dobio sam poruku da sam uspesno odjavljen. I prijatelj je pogledao u sistem i kaze da je sad ok, i da ne bi trebalo da naplacuju to.
    Cedomire, probaj i ti to: samo STOP, na STOP KLUB ili CLUB i to velikim slovima, mozda pomogne. a probaj i 6555
    U svakom slucaju Miljo hvala vam za clanak, vrlo je koristan, zao mi je sto smo ovako nasankani. I dobar za ostale koji procitaju ovo, da bi se cuvali toga.

    Pozdrav svima,
    Vladimir

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ja bih, dragi Vladimire, mnogo volela da i ljude iz VIP-a pohapse kao što su iz Fonlidera. To bi jedino bilo ispravno jer su ista klasa. U stvari, VIP je gori, mnogo gori.

      Избриши
    2. Sto je najgore, oni jesu saucesici, ali nisu najgori. Taj servis preko koga ide to sve je to sve osmislio. Paraziti najgore vrste.

      Избриши
  35. Анониман10. јун 2014. 10:05

    Ljudi citajuci ova iskustva ja sam prosao i dobro,samo 1800 din za dve poruke za koje nemam pojma,kao poslate za svega 54 sek.u ranim jutarnjim casovima. Prave odgovore na prituzbe, zalbe objasnjenja nisam dobio od operatera korisn.servisa ,a i dopisivanjem preko e/ maila. Odgovori generalizovani, isti. Primer sa emaila...Zahvaljujemo Vam se na odabiru Vip mobilne mreze i poverenju koje ste nam ukazali.....Osobe koje su navedene kao potpisnici ugovora imaju mogucnost da svoje zahteve upute na vise nacina....i tako 4 puta,da poludis. Alo majmuni vec sam vam se obratio na sve nacine izmenite obrasce i odgovarajte na ono sto pitam...Na kraju kopajuci sam otkrio da su mreznom operateru Dimocu navodno slate poruke,ali sadrzaj kako i sta se dobilo to u Vip ne mogu da vide.Poruke stizu a niste svesni da ste primili,bilo sta da pritisnete najverovatnije registruju kao poslate i to u vreme dok ste na internetu.Opasno za one koji surfuju i imaju WiFI. Strah me je sta moze jos da se desi do kraja ugovora do septembra.

    ОдговориИзбриши
  36. DETE JE, IAKO NEMA INTERNET ,,SA MOBILNOG POSLALO PORUKU NA 8338 PINK MUSIC ,,,I NA SVAKA 4 DANA DOBIJA NEKAKVA OBAVESTENJA KOJA ONI NAPLATE 120 DIN ...poslala sam poruku STOP na isti broj ,,i dobili SMS ,,,ODJAVLJENI STE SA SVIH SERVISA , TO SU NAPLATILI 240 DIN ,,,,

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, reč od četiri slova košta - 240 dinara! Za svako slovo po 60 dinara. Njihove reči imaju "težinu".

      Избриши
  37. Vip je losa mreza , verujem da Vase dete nije slalo nista tom famoznom servisu , mnogi ljudi su imali ocajno iskustvo s njima , ja koristim mt:s 065 i bolji je i povoljniji od Vipa. Da li na postpaidu mt:s krade , ne znam , ali osobe koje znam , Vip je na postpaidu odrao.

    ОдговориИзбриши
  38. Kada odete na sajt servisa koji Vam se naplaćuje, sve Vam lepo piše. Nije to Vipov servis, ili MTSov ili Telenorov. Kao što postoje razni astrolozi koji Vam nude analizu natalne karte u 5 poruka po ceni od samo ..., to je upravo takva stvar. Telekomunikacione kuće imaju samo ugovor sa takvim servisima, jer ipak, ima ljudi koji u to veruju, koji šalju zahteve za igrice i oglase koje vide na reklamama u prevozu itd. I na svakoj Vam piše način za odjavu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iako više ne odgovaram anonimnima, napraviću izuzetak jer vas zaista moram da pitam - da li ste čitali post?

      Iz ovoga što komentarišete vidi se da niste. Ili jednostavno niste shvatili šta piše.

      Избриши
  39. Da biste se odjavili od svih servisa sa broja 1553 treba samo da ukucate u sms poruku velikim slovima STOP. Meni je uspelo da se odmah odjavim mada su mi ya tih 2 minuta uspeli da naplate 360 dinara nizašta.

    ОдговориИзбриши
  40. Анониман05. март 2015. 18:55

    I ja imam katastrofalno iskustvo sa njima, loš internet, nejasni racuni, neljubaznost onih u korisničkom centru i onih na prodajnim mestima. Jednom rečju katastrofa, najgora moguća koja može zadesiti jednog korisnika. Kada pošalješ reklamaciju, nafiluju odgovor i uvrte tako da nema smisla šta su rekli i napisali, veze sa mozgom nema. Svakako na pitanje ti ne odgovore.
    Ljudi najbolje je bežati od njih što dalje i sama ću to čim mi istekne famozna ugovorna obaveza, a do tada paziti na svaki dinar koji obračunaju.

    ОдговориИзбриши
  41. Kao slučajni čitalac najpre bih Vam zahvalio na ovako detaljnom dokumentovanju ove pomno skrivane zamke kojom su Vas nažalost zaskočili, a sve nas vrebaju. Usled katastrofalne sporosti i nekompetentnosti drzave mobilni operateri svoje mušterije-korisnike odavno svrstavaju medju "nedovoljno upućene" naravno ličnim nečinjenjem, skoro pa retarde, slatko reklamirajući sitna slova i paprene fantomske servisne poruke, logove.. Nažalost veoma poučno iskustvo, kao roditelj dva prirodno radoznala dečaka mogu samo da kažem još jednom veliko hvala. Želim Vam da se što pre izvučete iz tog vipovog tehno-birokratskog brloga sa što manje spaljenih živaca i materijalne šete. S poštovanjem, djmoma

    ОдговориИзбриши
  42. Приметила сам повећање рачуна пре два месеца и тек сам сада открила шта је у питању. За сада нисам успела да уклоним ниједан сервис, а на жалост сам се уплела у неколико и то са бројева 6555, 1554 и 3663. Просто за мене ниједна СТОП комбинација о којима сам прочитала није имала ефекта..чиними се као да су их променили. ;(

    ОдговориИзбриши
  43. Evo da podelim moje danasnje i jucerasnje iskustvo,mozda nekom bude od koristi kao sto je i meni donekle bilo od koristi gore napisano - juce se prijavih na neki astro servis na 5885, juce je bila promocija istog ,navodno besplatne poruke taj dan ,a posle se naplacuju. U pitanju je jedan od wap push servisa ,da napomenem. Trebalo je poslati K razmak datum rodjenja na 5885 , a odjava je bila (navodno,kako ce se ispostaviti) slanjem STOPD na 6204.
    Medjutim ,danas kad htedoh na spomenuti nacin da se odjavim,konstatno mi izbacuje gresku ...nisu pomogle ni varijacije - DSTOP, ni samo STOP ...sve dok nisam poslala STOPK na 5885. Dakle ,oni sami su mi dali pogresnu informaciju o odjavi (obmanjivanje,kako ruzno sa njihove strane). Stavih K zato sto je K stajalo i u poruci za prijavu ... i tako ,moja agonija se okoncala nakon dva sata.
    Hvala jos jednom na poucnom tekstu Miljo, i svima na komentarima. Srdacan pozdrav, Mirjana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na istu poruku sam nasela i dalje ne mogu da se odjavim. Takodje, isprobavala sam razne varijacije. Sad kad sam poslala STOPK na 5885, dobila sam povratnu poruku da nemam dovoljno kredita za tu uslugu. Koliko naplacuju tu odjavu?
      Pozdrav, Jeca

      Избриши
  44. Pozdrav, Jedini nacin da se od ovih prevara (kod svih operatera prisutnih) zastitite je da NE SKLAPATE UGOVOR. jednostavno kupite pripejd karticu i izaberete neki paket, trenutno vip i telenor imaju pakete da za 600 din mesecno imate dovoljno za razgovore u mrezi + internet. I sto je najbitnije uplatite tacno toliko i nema tog lopova koji vam moze bilo sta naplatiti.

    ОдговориИзбриши
  45. Čitam ovaj tvoj stari post (meni je novi) i hoću samo jednu stvar da kažem. Moji sinovi rade u jednoj firmi koja vrši uslužnu djelatnost za jednog mobilnog operatera. Dakle, ta Isidora i Tijana su zaposlenice firme koja radi uslugu VIP-u i za njih obučava ljude da budu u službi za korisnike. Razumiješ šta hoću reći?Korisnik ni ne vidi ni ne čuje odgovorne ljude iz VIP-a, a ta djecam jer većinom su to djeca i studenti, mladi ljudi koji rade na ugovore po dva tri, mjeseca i studentske ugovore, ne smiju ti reći prezime. Politika firme u kojoj su zaposleni, a poslodavac im nije VIP. Oni pokušavaju pomoći najbolje što znaju i umiju, iščitavaju ono što im piše na zaslonu kompjutora pod tvojim korisničkim podacima. A prvi su na udaru kada se na nekoga treba izderati i sasuti im uvrede. Znam da blesavo zvuči, ali mobilni operateri su to dobro zamislili. U biti razgovaramo sa ljudima koji se zaista trude da pomognu, a najviše ružnih riječi prime od korisnika. Za to nisu previše plaćeni, vjeruj mi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da su bedno plaćeni.

      Operateri su ceo sistem osmislili tako da ni za šta ne odgovaraju, samo da uzimaju, odnosno kradu pare.

      Избриши
    2. Prigovor raptelu je jedino rešenje.
      i opet 2016 pogledajte link
      http://srbijapress.com/otkrivene-nove-vip-prevare1/?fb_comment_id=1149865181693402_1149925161687404&comment_id=1149925161687404#f2bb849234

      Избриши
  46. Meni su non stop stizale neke poruke sa 1553 da imam nekih dodatnih bodova, poena...Al nisam pridavala znacaju to, kada mi je prosli mesec stigao veci racun... Skontam da je zbog 1553... Hvala Bogu,konacno sam se odjavila. Samo posaljite STOP na 1553 i to je to.
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  47. Upravo sam zvao VIP da intervenisem, meni su nabili nekakav Telego servis valjda TV Kosava. Mi TV Kosavu uopste ni nemamo na kablovskom operateru, nikakav br ove televizije niti njenih servisa nemam. Ovo je takva prevara da je to strasno. Jos me ubedjuju kako su mi slali neke poruke, nikad u zivotu primio ni jednu nisam. Samo da mi istekne ugovor, nece mene vise VIP gledati!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман01. март 2016. 12:30

      Ljudi, koliko su tacne informacije da je VIP u velikim poslovnim problemima i da ako nekako zavrsi ovu, sledece godine ga nece biti na ovim prostorima. Citam i vidim da ima mnogo korisnika koji imaju problema sa VIP, ja evo oko 20 meseci nisam imao neke posebne probleme, osim potkradawa u jednom racunu. Toga vaqda ima kod svih operatera. Neznam da li da produzavam ugovor posto uskoro istice. Sta mislite? Pozdrav svima

      Избриши
  48. Анониман05. март 2016. 11:49

    Stigao mi je visok račun, pa sam zvala vip servis da vidim o čemu se radi. Rekli su mi da sam se "pretplatila" na servis 1991 za antivirusnu zaštitu. Kako? NIKADA mi nije stigla poruka da mi se tako nešto nudi,NIKADA nisam prihvatila bilo šta slanjem poruke na kratak broj, NIKADA mi nije stiglo nikakvo obaveštenje o skeniranju, statusu mog telefona u vezi sa virusima i bilo šta slično. Kaže agent vipa da sam možda slučajno kliknula nešto, a da to nisam primetila.Ali u to vreme kada je vas sms počeo da mi uzima pare (prvi vas sms koji ja uopšte nisam dobila, naravno, jer ni jednu njihovu poruku nisam dobila, je bio 31.1.)ja nisam imala internet. Tačnije, nisam imala internet od 28.1. do 6.2., jer nisam imala pristup wi-fi. A nisam ni primetila bilo kakvo skeniranje telefona celog meseca. Ništa sumnjivo. Na koji način sam JA izvršila pretplatu za ovu uslugu??? Ko je meni prikačio ovo?

    ОдговориИзбриши
  49. Ti računi dolaze tako što je na Vašem android telefonu iskočilo saopštenje o tome da imate virus na telefonu. Kliknete da želite antivirus i on se prijavi na neki od servisa kompanije Dimoco.

    http://mondo.rs/a789460/Mob-IT/Vesti/Android-SMS-prevara-sa-Antivirus-aplikacijom-vara-korisnike.html

    https://www.youtube.com/watch?v=gspdr4n5T8o

    Ako neko ko je imao ovo iskustvo želi da priča za TV prilog neka se javi na redakcija@potrosackisavetnik.com

    ОдговориИзбриши
  50. Анониман25. мај 2016. 13:28

    Hvala za članak i kometare, trebalo je naci varijaciju za odjavu: (naziv servisa na koji ste prijavljeni)STOP - bez razmaka

    ОдговориИзбриши
  51. Dobar dan svima.Isti slučaj je kod mene kao kod mnogih drugih. Zna li neko kako da ne platimo ono što su na prevarantski način nam nametnuli? Ima li pravnika koji su proučili ovo?

    ОдговориИзбриши
  52. Citam sve ovo i ne vjerujem svojim ocima. Upravo imam takav problem i u MTS servisu, naime ja sam pripejd korisnik mobilne telefonije. Vec nekoliko puta mi se desava da mi sa racuna odjednom nestane 150 ili 200 dinara. Nisam mogao vise da to podnesem i nazovem MTS servis da vidim sta mi se desava sa racunom jer znam od uplate kredita da sam poslao 8 poruka i aktivirao promociju 50 min za 39 dinara. Na racunu mi je ostalo tacno 205,30 dinara. Kad sam jutros pogledao kredit ono na racunu 20,30 din. Javio mi se operater, normalno i to naplacuju 10,17 dinara, i kaze mi da sam aktivirao neki servis 1553 koji svoje usluge naplacuje 185 dinara, ali mi je jos podvukao kako oni nemaju nista sa tim ali mi moze deaktivirati to uz nadoknadu od 6,10 dinara. Odmah sam deaktivirao ali u ovoj drzavi nema nikakvog zakona niti pravde uzima kako ko oce, mada se ja ne sjecam da sam nekad aktivirao bilo kakv servis. Strasno i nista vise ne mogu reci.

    ОдговориИзбриши
  53. Gledam ovu reklamu za VIP mobilnu telefoniju i njihovu besplatnu ponudu usluga na mesec dana pa da sa vama podelim nase iskustvo sa ovom kompanijom. Mozda ce nekome pomoci da ne bude ovca kao mi. Dete naseg prijatelja iz Crne Gore, obolelo od leukemije, trebalo je da provede 3 meseca u Institutu za majku i dete u Beogradu na lecenju. Otisli smo u VIP, ispricali o cemu se radi i zamolio ih da nam predloze najpovoljniju ponudu da bi dete obradovali internetom koji ce mu omoguciti da igra igrice dok je u bolnici. Predlozili su nam ugovor na 3 godine kao najpovoljniji a kad smo rekli da ce dete tu biti 3 meseca ubedili su nas da ugovor mozemo da raskinem posle 3 meseca. Verujuci im da iza tog predloga ne stoji nikakva prevara i da posle 3 meseca bez ikakvih problema mozemo da raskinemo ugovor prihvatili smo ponudu. Dete internet nije moglo ni da koristi zbog slabog protoka ni za internet a ne za igrice. Kad smo zvali da pitamo o cemu se radi rekli su nam da Institut nije pokriven njihovom mrezom. Posle 3 meseca placanja interneta koje dete nije koristilo otisli smo da raskinemo ugovor a oni su nam rekli da moram da platimo sve 3 godine pa tek onda da raskinemo ugovor. Pozivali su se na ugovor koji je potpisan i na koji smo tek tad obratili paznju. To su bile 2 strane sitno kucanog teksta koje mi tada nismo mogli ni da citamo jer smo ga sklopili bukvalo 15 minuta pre zatvaranja njihovog predstavnistva u Delta city-u. Verovali smo im na rec. Ni slutili nismo da ce iako smo ih upoznali sa razlozima zbog kojih nam treba njihova usluga iskoristiti to da nas prevare i opljackaju. Njima izgleda nista nije sveto. Dete je umrlo a mi smo se zarekli da im nikad necemo to platiti. Danas imamo privatne izvrsitelje za vratom koji nas svaki dan zovu i prete iako smo i njima ispricali o cemu se radi. Ovo pisemo zbog toga da dobro obratite paznju na ovu kompaniju i sta sa njom potpisujete.

    ОдговориИзбриши