уторак, 31. август 2010.

Srećan Blog Day 2010!

Kod Cyber Bosanke sam saznala da ovakav dan uopšte postoji, kod nje sam pročitala i da je ona za njega saznala od Mahlat... i tako u nedogled.
Otkud uopšte ja na blogu? To je zaista teško pitanje jer sam tehnički analfabeta, ali volim i valjda znam da pišem a pouzdano sam pismena, to je čak i verifikovano. U takvoj kombinaciji blog (koji mi deca nameste i obuče me u najjednostavnijim crtama šta kako da radim), učinio se kao dobra zabava, a kako je vreme odmicalo bila sam sve više u čudu kako sam ranije mogla da živim bez blogovanja. Ne samo zato što pišem, već još više stoga što čitam zanimljive postove. Otkrio mi se čitav jedan svet u kome uživam. Preko jednog bloga dolazila sam do drugog, nekad su blogeri jedni druge preporučivali, nekad su mi bili zanimljivi njihovi komentari bilo na mom bilo na nekom blogu koji čitam.
Po uputstvu, trebalo bi da preporučim pet novih blogova, a istini za volju, meni je skoro svaki nov - i ja sam nova u ovom svetu. Cyber Bosanka i Mahlat se ne računaju, njih sam već pomenula, očigledno je da ih preporučujem. Pratim i Kako da nikada ne naučiš engleski, Nedodjiju, Milka Grmušu (od njega je i krenulo upoznavanje sa gomilom drugih blogova), Shaputavu, Bisere - Svakodnevnu bajku (divan blog, kao oda mladosti), Zelenu, Art Mistakes, Anu u kupinama, Elektru, Jelenu Kaličanin, Šta videti u Beogradu... Ali, ipak moram da se ograničim na pet:

1. http://nasdvoje2.blogspot.com/ - blog koji ima najširi dijapazon tema, a sve što napišu njihdvoje vrlo je zanimljivo. Možda nije fer što ih je dvoje a ostali su po jedan na jedan blog, ali... kad vidim njihov novi post osećam se kao dete u poslastičarnici;
2. http://jorgoslovlje.blogspot.com/ - sjajni postovi, naročito je vešt u kratkoj formi;
3. http://detozin.blogspot.com/ - blog koji me je mnogo puta inspirisao, davao mi temu za razmišljanje i kad se slažem sa mišljenjem autora i kad se ne slažem s njim;
4. http://amarilisonline.com/  - tek nedavno otkrila sam ovaj blog i oduševljava me pismenošću;
5. http://www.charolija.com/ - otkačen blog, u svakom smislu, mada je autor majka s troje dece koja svim obavezama u životu, porodici... izlazi u susret, ali je divljačnog, slobodarskog duha i to je ono što mi mnogo prija. U porodičnu priču odnedavno se ubacio i Edi, pas kojeg sam prihvatila kao svog, mada ga viđam samo na fotkama.

Toliko od mene, i odmah prekidam, inače ću se setiti još nekog bloga.

7 коментара:

  1. Hvala što si me uvrstila u tvoj spisak. U stvari, sad mi je malo neprijatno pošto sam tek sad postao svestan šta je "3109-day" (http://www.blogday.org/). Jedan dan prekasno! Sad imam godinu dana da se dobro pripremim...

    ОдговориИзбриши
  2. I tako ja pokušam da napišem post i baš tvoj blog da preporučim, kad ono ti preporučila moj. :) Hvala ti puno na lepim rečima.

    ОдговориИзбриши
  3. Kao i Miodrag, zatečena sam u neznanju! Hvala na lepim rečima.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala i svima vama - volim da čitam vaše postove.

    ОдговориИзбриши
  5. Ja svratih da vidim koliko ne znam...Hvala, pozzz

    ОдговориИзбриши